Han var ljudtekniker på ACDC-konserten

God morgon!
Jag hade tänkt att se på Seven Pounds igår. Men jag somnade. Jag får se den idag istället. Jag ska snart åka in till centralen  och möta en kompis jag inte träffat på ett tag. Vi ska ta en fika i stan innan hon ska resa vidare. Fick veta igår att en av mina engelska kompisar var i Sverige med ACDC! Han jobbade som ljudtekniker. När jag pratade med han satt han med nån av deras söner. Tyvärr var det en jobbresa. På deras jobbresor finns inte så mycket tid över. Jag får träffa honom i mars/april istället. Men ändå sjukt coolt att jobba som ljudtekniker på ACDC:s konsert!

Dagens To Do lista
Åka och möta en kompis vid centralen och hålla henne sällskap några timmar
(Skulle vilja hinna gymma. Tror dock jag spar det till imorn)
Åka hem och jobba med företags saker
Se på Seven Pounds
Se på Beck
Sova

Kommentarer
Postat av: joss

JA! Seven pounds :)

2009-02-22 @ 12:13:41
URL: http://readablethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0