To Do

Dagens To Do lista
Städa lägenheten
Åka och eventuellt shoppa lite
Efter shoppingen, handla lite mat
Se på melodifestivalen
Se på filmen Seven Pounds

Ganska lazy dag.. Hoppas att jag ska hitta något kul att shoppa. Skulle vilja ha såna där jeans-leggings från Vila. Såg dem sist när jag va i stan. Jag orkade dock aldrig prova ett par. Hade dessutom precis köpt ett par svarta snygga jeans. Men nu ångrar jag mig! Funderar även på att köpa med en räkor och bulgursallad med mig hem.  Får ju mysa ensam ikväll. Alla mina sötisar är ju i London. Har precis fått hem en lite längre sladd att koppla från datorn till tv:n. Sladden kostade nästa 300 kr! Hoppas de blir bra bild och ljud när jag ska se Seven Pounds. Nu ska jag städa klart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0